środa, 20 kwietnia 2016

WIOSENNY NIEZBĘDNIK

Hejka! W tym poście chciałabym przedstawić Wam, mój wiosenny niezbędnik, Zapraszam do czytania!

1. BUTY WIOSENNE

Najbardziej we wiosnę lubię to, że można zdjąć kozaki i ubrać jakieś fajne trampki lub adidasy. Jest tyle ładnych wiosennych butów, że aż ciężko się zdecydować, które kupić. Ja w tym roku mam granatowe conversy i są mega wygodne. 

2. KURTKA WIOSENNA
Nareszcie można zdjąć grubą kurtkę i ubrać jakąś lekką wiosenną. Ja w tym roku mam kurtkę pikowaną w kolorze seledynowym.

3. OKULARY
We wiosnę zaczyna robić się ciepło i zaczyna świecić słońce, dlatego warto zaopatrzyć się w okulary. Ja w tym roku nie mam jeszcze okularów, ale planuję zakupić w jakiejś sieciówce.


4. LAKIERY DO PAZNOKCI
We wiosnę fajnie jest pomalować paznokcie na jakieś żywe kolory i można zacząć eksperymentować z różnymi wzorkami na paznokciach. Osobiście nie mam ulubionej marki lakierów, ale bardzo lubię lakiery w pastelowych kolorach.



5. BALSAMY/POMADKI
Warto nosić zawsze przy sobie jakiś balsam lub jakąś pomadkę w lekkim kolorze, która nawilży nam usta i będzie ładnie wyglądać na ustach.


6. KSIĄŻKA
Uważam, że fajnie mieć na wiosnę jakąś książkę, ponieważ możemy wyjść na ogród lub na balkon i czytać ją na świeżym powietrzu. Dam Wam parę propozycji książek, które według mnie warto przeczytać.

7. ULUBIONA MUZYKA
Tak samo jak książkę, fajne mieć ulubioną muzykę, którą będziemy mogli słuchać, np. w drodze do szkoły, na spacerze lub w domu. Planuję zrobić post o mojej ulubionej muzyce lub zrobić playlistę z piosenkami.

8. PICIE

Jak wiadomo we wiosnę jest ciepło i zawsze warto przy sobie mieć picie. Uważam, że w ciepłe dni najlepsza do picia jest schłodzona woda i lipton green ice tea.

9. WIANEK 
Ostatnio bardzo modne są wianki z kwiatów. Sądzę, że są one mega wiosenne i fajnie dopełniają nam stylizację. Ja kupiłam swój w zeszłe lato, w h&m.

10. SPRZĘT SPORTOWY
We wiosnę zaczynamy wyciągać sprzęt sportowy i zaczynamy spędzać czas aktywnie, dlatego warto zaopatrzyć się, np. w rower, rolki lub deskorolkę.  
Dzięki za przeczytanie!

12 komentarzy:

  1. O tak, adidasy to super sprawa. A nie ciągle te kozaki zimowe :/
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam wiosnę za te wszystkie rzeczy!
    Trampki, adidasy, rowery, spacery, mega :D
    www.sweetsenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam na wiosnę pić koktajle i zakładać jakieś lżejsze ciuszki :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Od balsamów jestem uzależniona! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super niezbędnik:) Kocham pić różne koktajle :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super post! my posiadamy niektore z tych rzeczy :D.

    http://styleandvital.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty na wiosnę kupione kurta też, planuje w tym roku kupić sobie swój wymarzony rower :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam jeździć rolkami :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. planuje kupić deskorolkę :)
    Miło będzie jak wpadniesz ;)
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Adidas superstar to obuwie w które sama się zapatrzyłam i rzeczywiście są niezbędnikiem tej wiosny :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com/2016/05/denim-look.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny niezbędnik ♥ sama chcę się zapatrzyć w nike roshe run xD i zestaw jakiś fajnych książek :D
    http://gellabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość z Twojej listy także używam podczas wiosny ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń