czwartek, 2 czerwca 2016

TAG: JEDNO SŁOWO

Hejka! 
Dzisiaj mam dla Was TAG: JEDNO SŁOWO. Przepraszam, że nie było postów przez długi czas, ale miałam dużo nauki, dużo popraw i nie miałam weny na posty, ale będę starała się dodawać posty częściej. Miłego czytania!

1. GDZIE JEST TWÓJ TELEFON?
Niedaleko.
2. TWÓJ PARTNER?
Brak.
3. TWOJE WŁOSY?
Blond.
4. TWOJA MAMA?
Pracuje.
5.TWÓJ TATA?
Daleko.
6. TWÓJ ULUBIONY PRZEDMIOT MATERIALNY?
Tablet.
7. TWÓJ SEN ZESZŁEJ NOCY?
Brak.
8. TWÓJ ULUBIONY NAPÓJ?
Lipton.
9. TWÓJ WYMARZONY SAMOCHÓD?
Audi.
10. POKÓJ, W KTÓRYM TERAZ JESTEŚ?
Salon.
11. TWÓJ STRACH?
Pająki.
12. KIM CHCIAŁABYŚ BYĆ ZA 10 LAT?
Sobą.
13. OSTATNIA RZECZ, KTÓRĄ JADŁAŚ?
Ciastko.
14. TWÓJ PRZYJACIEL?
Super.
15. CO TERAZ ROBISZ?
Piszę.
16. KIEDY OSTATNI RAZ SIĘ ŚMIAŁAŚ?
Dzisiaj.
17. CZEGO TERAZ SŁUCHASZ?
Niczego.
18. TWÓJ KOMPUTER?
HP.
19. ZA OKNEM?
Domy.
20. ZIMA?
Zimna.
21. WAKACJE?
Ciepłe.
22. TWOJE ULUBIONE ZAJĘCIE W WEEKEND?

Internet.

11 komentarzy:

  1. Też lubią Lipton. Internet dla mnie to już zajęcie na co dzień! :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/samotnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag i ciekawe odpowiedzi! Również nie przepadam za pająkami. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny jest ten tag :) krotko, zwiezle i na temat :))
    tak wgl widzialam tez twoj poprzedni post, w ktorym wymienilas youtube na 1 miejscu, takze korzystajac z okazji, chcialabym cie serdecznie zaprosic na moj kanal i do obejrzenia tego filmiku ( bylabym Ci niezmiernie wdzieczna❤️)
    ➡️ https://www.youtube.com/watch?v=IsW7olP6euE

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze się nie spotkałam z tym TAGiem :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tego TAGu ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tag :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, dobry pomysł na szybki i ciekawy tag :D

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obs? http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam, że takiego tagu jeszcze nie czytałam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy tag ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń